Buddy Simulator 1984
Thanks to next-generation AI technology made in the new Anekom OS, BUDDY SIMULATOR 1984 simulates the experience of hanging out with your best buddy!
▪ Video Game Hub! - Can you beat your buddy in an intense game of rock, paper, scissors? What about a dangerous game of hangman?
▪ New and Unique Experience! - Your experience with Buddy Simulator 1984 will be unique and unlike anything you have ever played before!
By playing Buddy Simulator 1984, you are helping the scientific community take a major leap towards the future of artificial intelligence.