Bulbs 2.0
Your goal is to turn the whole board white within a limited number of steps. With over 100 levels, Bulbs 2.0 challenges you to think ahead and strategize each move carefully. From small grids to large, complex boards, every level offers a fresh puzzle that tests your logic and color-mixing skills.