CHARRUA SOCCER - Pro Edition
Play in single-player mode or local multiplayer. Up to 4 players can enjoy playing competitively or cooperatively across any game mode.
As you play, you'll earn coins, which you can use in the store to purchase original items, such as balls, flags, stadiums, and also cosmetics for your players and teams... from unique hairstyles to a lion costume, anything is possible!