COSMIC FANTASY2
Set in space, this RPG was released for PC Engine CD-ROM² and Mega-CD between 1990 and 1994.
This groundbreaking expression method was one of the first to adopt animation-style direction, which is now commonplace, and its high-quality execution remains impressive today.
Planet Idea, a beautiful star brimming with rich nature and peace. However, the sinister machinations of the dark sorcerer Garam, who seeks to take control of Idea, are steadily progressing!