Cat Pipes
Welcome to the enchanting world of Cat Pipes! A game that will challenge your mental skills as you help adorable cats find their way through soothing and captivating puzzles.
Rotate the puzzle pieces to create a safe path for the cats to reach their destination. Use your logic and creativity to find the ideal solution at each level.
No rush! The main goal is to ensure the cats find their way safely. Have fun solving the puzzles and relaxing in this enchanting world.
With 45 unique levels, each one more intriguing than the other, you'll have many hours of fun ahead. Cat Pipes is a game that will keep you entertained for a long time.