Cat Souls
In Cat Souls, you will be playing as Ruby, an energetic cat with a strange ability. Like all cats, Ruby has more than one life, but not all of them can use their past souls as a platform.
Ruby and her friend went on an adventure and successfully found the mythical Hourglass of time! Sadly the end of that adventure is the beginning of a new one.
Enemies appeared out of nowhere, and our protagonists tried to run but… only Ruby managed to escape. But she still has 7 lives! Now is the time to rescue your friend and get the Hourglass of Time back!