Cat's Cosmic Atlas
Gaze upon the stars and other celestial bodies. Cat’s Cosmic Atlas takes you through the Southern and Northern skies. Experience the most beautiful sights and learn a thing or two about the vast Universe that surrounds us.
Immerse in the captivating picture book style, combining whimsical illustrations with the celestial magic of stars and planets. The game aesthetic draws inspiration from classic children's literature, creating an enchanting world you WANT to explore.
Educational values are seamlessly woven into the experience. Expand your knowledge about other worlds and stars. Learn fascinating facts about each celestial body you encounter. Earn badges to keep up with your discoveries.