City Legends: The Curse of the Crimson Shadow Collector's Edition
But this time, your search for inspiration has put you in the path of a dangerous legendary spirit!
After watching a strange video about the Crimson Shadow, the spectre himself is set on claiming you for his own, and you’re not the only one he’s after.
You’ll need to delve into the history of the Order of Witches and uncover their ties with the famed phantom to escape his clutches in time.