Cluedo
Experience a fresh take on the classic murder mystery board game. Use your skills of deduction to find out who? With what weapon? Where? Join fellow detectives around the world. Gather evidence, interrogate suspects and solve the crime!
Follow your suspects through the iconic Tudor Mansion, unlocking their motives and alibis as you go. Play by the original rules, or try a new investigation format available exclusively to the video game. Face your suspects in a direct interrogation as you rely on your skills of deduction to get to the truth. Experience the mystery, solve the crime your way and become the detective you want to be!