Colloc is a fun puzzle adventure that begins with the arrival of the fearsome Blackhole#24 and the disappearance of all the colors of Colloc’s land. Our mission is clear: Get the colors back and stop the villain!
During the game we will meet and manage the Collocs, who use chromatic energy to split or merge. These fun and cute characters will be the key to solving the challenge of the 60 levels that we will have to complete to win.
Join the Collocs in this incredible and colorful mission during 6 unique episodes that will leave you wanting more. Save Colloc’s land, fill their world and your life with color. Be a hero solving the most adorable puzzles of the galaxy.