Crime Map: Spot the Hidden Differences
To solve any crime you need to be careful and pay attention to every detail is everything as it should be? In this game finding all the differences is the key to being a good detective.
Will you be able to find out what details have changed at home scene? Only then will you be able to unravel the mysteries and learn the secrets of each crime.
During each level you will have to find the differences in 4 scenes, if you succeed you will find the key to solve the case and become the best detective.