Daedalic Turn-Based Bundle
This bundle contains three turn-based games for hours of deep, strategical fun: Capes, Inkulinati and Blackguards 2.
Since then, they’ve created a dystopian city where developing super powers is a crime. Nobody has managed to slow them down, until now. Capes is a turn based superhero strategy game where you build a team of heroes and fight to take back the city. Played across a series of campaign and patrol missions, choose to push forward with the story or take the time to explore the side missions and unlock more heroes, earn skill points and complete challenges, and learn more about your heroes lives.
Inkulinati is an ink-based strategy game straight from medieval manuscripts, where a rabbit’s bum can be deadlier than a dog's sword.
Blackguards 2 is a turn-based strategy-RPG and will deliver challenging hexfield battles and a gritty story filled with violence and crime.