Danger Mouse: The Danger Games
In this insane race showdown of epic proportions, you’ll play as the world's greatest secret agent, Danger Mouse, starring in Quark’s latest reality TV show, The Danger Games. Speed through city streets, battle enemies, and dodge explosions as you struggle for first place! Will you make it to the finish line in one piece?!
Play as Danger Mouse, Jeopardy Mouse, Colonel K, Penfold, or a host of other lovable heroes and nefarious villains from the hit BBC show, Danger Mouse. Gain new character and item cards with each win that can be used to activate new attacks in races, or enhance and strengthen your characters.
The Danger Games on Nintendo Switch also supports up to 4 Joy-Con controllers* on one device, so you can face off against your friends from the comfort of your living room (or anywhere else!).
(Requires internet connection on first play, online and offline modes available thereafter.)