Dead Secret Circle
DEAD SECRET CIRCLE is designed by hardcore fans of classic horror games. If you like exploring creepy places, discovering a complex story, solving weird puzzles, and running for your life from a straight-razor-wielding serial killer with a sinister laugh, DEAD SECRET CIRCLE is for you.
Five years after the events of DEAD SECRET, Patricia Gable's investigation of a serial killer leads her to a condemned apartment building in East Chicago. There she finds people living on the margins of society, too poor or too stubborn to leave, each with something to hide. The building nearly vibrates with secrets. And strangely, Patricia feels like she's been there before.