Dead Station 2
Your ship crashes on Titan, a moon of Saturn. Your only way out is to find salvation in the abandoned space station ""TAU-9"".
Explore dark corridors, find new weapons to fight dangerous monsters. Solve puzzles to open new paths in search of surviving humans on the station.