Death, Soul & Robots
In Death, Soul & Robots you play as a charming little kitty on a quest to find the soul of Planet 42 and save Earth from destruction. Battle unique enemies, solve challenging puzzles and explore various levels on your way to your goal.
The game features six large biomes, seven types of weapons, lots of different quests and 10+ characters, each with their own story. You'll also have to defeat six powerful bosses, each requiring a lot of effort to beat.
You'll come across various characters that'll amaze you with their stories. By the end of the game, you'll need to solve an ethical dilemma that'll affect the ending.
Death, Soul & Robots is an exciting adventure with engaging gameplay. Buckle up and get ready to save the Earth?