Draw li
Navigate through 40 unique levels, each presenting different obstacles and requiring new strategies to overcome. Every level offers a fresh and exciting challenge.
Improve your drawing skills as you advance through the game. Precision and creativity are essential to successfully connect the balls and complete each level.