After an unlucky adventurer encounters a cursed skull while exploring the remote deserts of Egypt, he suddenly falls into the clutches of the mysterious Pharaoh’s tomb.
Escaping from each challenging room involves solving a puzzle where you’ll aim a magic beam of light to open a magical locked door. You’ll have to contend with dangerous enemies, avoid outlandish traps, and even out-maneuver the chamber walls closing in.