Etrian Odyssey III HD
Etrian Odyssey III HD brings the timeless adventure set in Armoroad, a sea city facing the aftermath of a great calamity.
South of the great continents, beyond the sea, lies the ocean city of Armoroad. Legend has it that part of the city sank without warning a century ago to the bottom of the ocean, taking with it untold technology that is now lost to mankind.
Intrigued by the legend, many explorers gathered in Armoroad, all hoping to challenge the undersea labyrinth. But so far, none have found the fabled sunken city. Set sail to Armoroad to navigate the Yggdrasil Labyrinth, find the drowned city, and win fortune and glory!
Build your own party of explorers from the all-new twelve different character classes. Descend the labyrinth that swallowed the mystery of Armoroad and the drowned city.