Evil Diary
Take on the role of of Eve, a fierce heroine who is determined to survive the horror by any means necessary. Shoot down enemies from afar or slash them up close and clear the way towards freedom.
Featuring 32 intense levels where you can follow the fate of a survivor following his diary writings. Evil Diary will satisfy your urge to slay hordes of grotesque monsters.