Fantasy Blacksmith
You are a blacksmith in the world of the sword, magic and war, in which any blacksmith who knows how to make even the simplest swords is in demand. You start off as a poor unskilled blacksmith, but in time you will gain experience and improve to achieve wealth, fame and power, and change this world!