Faster Than Bolt
Your aim in Faster Than Bolt will be to become the fastest athlete on the planet. You will have to train hard to make it.
You will travel the world taking part in 100-meter-dash events at olympic cities such as Barcelona, Los Angeles, Athens, Berlin or Tokyo, among others, that will be more and more demanding as you reach Paris.
To improve your attributes you will have to follow your trainer's order and complete the exercises as best you can to be in the best shape for the olympics.