Fear Effect Sedna
This is the quintessential sequel for existing fans and a perfect starting point for newcomers.
When your fear meter rises, you will be more susceptible to injury but will receive a boosted damage output and special abilities. Deny fear with stealth and strategy through the new isometric viewpoint and Tactical Pause feature.
Encounter mystical forces of the Inuit and supernatural creatures of the spirit realm. Will you dare to face the unexpected?
From silenced pistols and defensive turrets to flamethrowers and monstrous transformations!