Figment 1 + Figment 2
A action-adventure set in the recesses of the human mind... Welcome to the world of Figment. A strange and surreal world; a place filled with our deepest thoughts, urges and memories, populated by the many voices we hear in our heads.
Figment 2: Creed Valley is an action-adventure game set in the human mind. Nightmares are spreading chaos and enemies have overrun once-peaceful lands. Join Dusty, the Mind’s courage, as you make your way through puzzles, musical boss fights and unique environments. Face your fears head-on.