Find Room 96
You are trying to find room 96 but you are stuck in a loop. To find room 96, observe your surroundings and get familiar with it.
You are trying to find the exit but you are stuck in a loop. To find the exit, observe your surroundings and get familiar with it.
When you start you will be on level 0. You will be presented with an area to study the layout of objects observe your surroundings and get familiar with it.