Fit My Dog
Welcome to the matching puzzle jungle of Fit My Cat's wild and wacky canine edition!
Every level unveils a variety of dog breeds, each itching for a spot to lounge and unwind on the bed. Get ready to mingle with 27 breeds, from playful Poodles to cuddly Bulldogs, regal Golden Retrievers to very long Dachshunds, and beyond!