Flat Kingdom Paper's Cut Edition
Flat Kingdom Paper's Cut Edition is set in a beautiful 2D land, but now it’s threatened by 3D malice and chaos.
A wise sorcerer created six magical jewels that kept the effects of the third dimension at bay, granting peace and prosperity. However, one day an evil masked thief named Hex disrupted the balance and made the chaos return.
The only who can stop the chaos is Flat, a little hero able to change into a circle, triangle or square in order to solve puzzles, overcome obstacles and defeat giant bosses!