Football Cup 2022
The fields of most famous stadiums glow under the spotlight and are ready for your team. Explore the vast amounts of uniquely designed levels and fight your way through each tournament phase! Meet the legends in the finale and show them how it is done! Claim all your trophies and become a beacon of football experience.
Football Cup 2022 introduces new teams, kit selection system, camera and animation improvements, daily quests, updated game modes, , new coin system and numerous other upgrades and optimizations.