Swing and launch yourself through levels with your tongue ability.
A cute and quirky classic adventure platforming game about a frog named Hoppy searching for his frog friend Jumpy.
A vast array of gimmicks, enemies, and obstacles; there's always something new you'll encounter in each level.
Collect sparkly gems and spend them to buy charms that alter your play style, opening up possibilities for replayability and strategies to overcome levels.