In Furry Hentai Tangram, you’ll solve tangram puzzles while enjoying beautiful art.
To clear a level you need to place all the available pieces on the given pattern. But they can't overlap!
Explore a 3D hallway full of cute paintings, and build your gallery with images from the tangram puzzles you’ve completed.