Godlike Burger
In Godlike Burger you run the craziest restaurant of the galaxy! Stun, poison and kill customers in many devious ways… and turn them into burger meat! And don’t worry: Alien customers will keep coming if you are smart about it, because cannibalism is just too damn tasty.
Godlike Burger puts you in the shoes of a maniac chef who makes the best burgers in the universe. The secret ingredient? The customers themselves! Run the restaurant, cook delicious burgers and kill lots of aliens. But be careful – leave no witnesses uncooked!