Golf Club Nostalgia + The Cub Bundle
In Golf Club Nostalgia, return to a desolate Earth for a few rounds of golf. After all, that’s what rich people do right? Listen to the sounds of Radio Nostalgia and piece together just what happened to the people of this once prosperous planet.
The Cub is a 2D platforming adventure that continues the story of Golf Club Nostalgia. As a child hunted by the former inhabitants of Earth, you must evade capture and return home. Run, jump, crouch and slide your way out of trouble. Use your environment to your advantage. After all, this is your home now.