Golf VS Zombies
Frenemies. We mean frenemies. There are no friends in the post-apocalyptic, living dead-infested wasteland. So you might want to take your club, hit those courses, collect bottlecaps (what other currency did you expect? rupees?), and drive your golf cart through crowds of zombies for fun and profit. OR! Or you can invite up to 3 more people to a hilarious hot-seat golfing duel, treuel, or even quadruel, where survival is optional, but fun is unavoidable.