Graveyard Girls
Visiting her father's grave on Halloween was never the plan, but inexplicably, Elle finds herself drawn to the local cemetery.
Sitting against his headstone, Elle talks to her dad for the first time in years.
Graveyard Girls is a Halloween-themed visual novel about complicated grief and overcoming hardships. Collect Elle's “scribbles” to learn about her struggles, befriend a mysterious girl, and talk about death and loss.