HALF DEAD 3
Several years passed after the previous season. You wake up in a strange room with your friends and try to open the doors, but you see nothing but similar rooms. "What a sinister complex?" you ask yourself. "It seems that this is someone's joke!" But with every minute you understand that everything is serious here. And you shouldn't stay in one place. You definitely need to survive. So do it. Help yourself and your friends find a way out. The show begins!