HEBEREKE Enjoy Edition
Discover a brand new world, explore every corner, find the treasures with your new wonderful friends, and use their skills to find new places.
With the "Rewind" function, you can rewind the game if you have made a mistake or if you want to change an event. With the "Quick save&load", you can create quick saves and load them easily. With the "Turbo" function, you can climb walls comfortably.
During cutscenes, you can see screenshots from Ufouria: The Saga. This way, you can compare the original and localized version.
And that's not all! The Japanese and Scandivanian manuals are also included in the game!