HIdden Theft
Have you ever imagined how it is like to be on the shoes of a bank stealing thief? Have this experience helping him go through several obstacles that will prevent him from continuing his heist. Hide from the police, dodge obstacles, challenge your reflexes and become the most stealthy thief ever.