Have Fun Together
It all begins when Wendy decides to throw a New Year's Eve party at home with her friends. Before she can ask her parents, her insufferable little sister Marine has the same idea and beats her to it. But the parents only allow one party... To find out who will organize it, Marine and Wendy set themselves a series of challenges, each one crazier than the last... Sister against sister, it's going to get hot!
Our friends Garfield, Odie, Arlène and Nermal have set themselves a huge challenge: to take part in a gigantic Lasagna Party! On the program, a maximum of crazy mini-games: snowball throwing, obstacle courses, pizza slicing... Anything goes to get ahead of your opponents: win the mini-games, make the best dice throws... but also multiply low blows using objects!
Write a new page in the legend of King Arthur and free the ruler of the underworld by setting off on an adventure to find the 15 pieces of Excalibur.
Cross time and eras, and face danger in all its forms: take on terrible Viking warriors, enter the Roman arena to defend your life, and live the life of a knight in merciless jousts. More than fifteen events and numerous items for hours of immersion in Antiquity and the Middle Ages.