Heads Up! Phones Down Edition
It doesn’t matter if you’re an expert or you’ve never played before—anyone can jump right in.
Observers can give hints by using funny accents, acting out, and shouting clues while the guesser tries to figure out the word on the screen. OR break down in desperation when you can’t figure it out.
There are over 90 decks covering pop culture, movies, trivia, celebrities, animals, and so much more.