Heaven is not as safe a place as we have always been told. Angels aren't as kind as we expected. But there is a way to escape and go home. It's going to be a hard way! Not everyone will be able to do it, but you can do it! Don't look back and get to work as fast as you can. Remember that behind you is an Angel who needs your soul. Time's up.