Hell Blasters
Enter the Hell Blasters, the notorious group of mercenaries determined to end the long war once and for all. Blast through 5 stages of non-stop bullet hell action in Arcade Mode or follow the story of Winter and Summer in their journey to end the war in the 36 stages of Story Mode!