Hentai Academy
Hentai Academy opens the door to a school full of delinquents – teens who need help with getting a headstart in life. Kenji, whose shoes you’ll step into, is passionate about giving them a second chance. Besides lectures and school trips, you will soon find yourself entangled in the matters of the heart of a fellow teacher.