Hentai Games Collection
Head to the golf course after a hard day at work, and meet three stunning business women: Yumiko, Narumi, Misa and show them how to become a master of the golf field.
Pick one of the available golf clubs, choose the direction, feel the wind and swing! Every single factor matters and can decide on your score. Prepare your tactic, check the surroundings and impress girls with your skills.
Girls will watch your every move and as you hit more holes they will feel more comfortable around you. Hopefully it won’t make you lose your focus even for a second. Admire their suits and spend more time with them later in the game menu.
As every professional, you should use all the information given in order to become a good teacher. Check the direction of wind and its speed. Choose the correct golf club for the situation. Plan your route using minimap and many more!
A familiar anime art style of Hentai Girls brings you right into the lives of these young and beautiful women. Progress through the story by solving their respective puzzles. These lovely girls will keep you company.
Sink into the familiar anime art style of Hentai World. Progress through the story by solving all puzzles. These lovely girls will keep you company.
Get to know Ayame, Ran, and Tsubaki by completing puzzles and discovering their stories.
The art style of Hentai Stars brings you into the world of anime. Explore every story by solving puzzles and watch how the beautiful girls change. And don't worry, they will accompany you through the entire game.