Hentai Project
Hentai Project is an exciting puzzle game where you will meet four heroines: Hitomi, Keiko, Airi, and Ema. Each of them has their own unique story, personality, and aspirations that you can uncover as you solve puzzles. Collect puzzles featuring beautiful anime images of the girls and get ready for an inspiring and amazing experience.
The progressively increasing difficulty ensures that the game keeps you engaged and challenged.
The game features visually stunning and captivating anime-style artwork. The images of the heroines are colorful, detailed, and convey their individuality and emotions.
As you solve puzzles, you will uncover deep and emotional stories of the four heroines. Each of them has a unique personality, motives, and aspirations that will be revealed through puzzle-solving.