Hentai Solitaire
Dive into a charming world full of cards and girls with Hentai Solitaire. Play the most iconic card game and practice your skills all along. Switch between cards, think about your next move and try to organize your deck from ace to king.
Test yourself in two available modes: Standard and Tripeaks Solitaire. Try out both of them and check if you manage to complete them with no trouble. If you feel like you are stuck you can always go back or ask for a little help to receive a small hint.
At any point of the game you can change the appearance of your deck. Simply choose one out of the ten amazing girls waiting for you and enjoy your new cover.