Hide 'N Seek!
Remember the good old game of hide and seek? Prepare for something a little more extreme!
Dive into classic gameplay where you can hide or seek. Count down before setting off to find the Hiders, or blend into the environment, stay silent, and outsmart the Seeker to win!
Simple, fun, and dynamic—Hide 'N Seek brings the joy of this beloved childhood game to life!