Hippo: Little Red Riding Hood
Funny story for children about the fascinating adventures of the Hippo. Visit the magical world of Little Red Riding Hood with Hippo and save her Grandma from an angry Dragon. Fun tasks and colorful puzzles with coloring for kids are waiting for you!
An old well-known fairy tale has been transformed and has become a modern story about a red bandana. The main villain will be an evil Green Dragon, not the old-fashioned Gray Wolf. And who is this modern Red Riding Hood? Of course this is our beloved Hippo!