Hollow 2
HORROR
...wakes up again on decks of Shakhter-One. Once the history of Mark's mental tragedy and family life comes clearer with every minute spent on Shakhter-One... depths of his emotions and pain are still about to explode in the worst possible way. Curse of the hollowed mining station is a never-ending loop of pain that could be only stopped by one thing... by the truth. However, all secrets are kept jealously by these dark corridors blended with Mark's memories.
...this nightmare! In Hollow 2, exploring and surviving won't be enough to learn your past and unravel all secrets. With re-designed, fast and friendly mechanics, you will be forced to purge abandoned station in order to reach your goal. Use all weapons and tools you will find to make sure, that not even a single wanton can stand between you and the truth. Run, fight, hide, explore... do your best to destroy Shakhter-One once and forever!