Hot Gimmick Cosplay-jong for Nintendo Switch
The basic mode is playing Mahjong against an NPC. Of course, you are able to enjoy one game of Mahjong after another with various opponents.
Everyone has anguish in their heart and your mission is to save their soul, by playing Mahjong!
The blood, sweat and tears of 2 men who continue to fight forever - through Mahjong battles!
In addition, you can use a powerful and joyful technique with a wonderful support character called a Jongken.