I Think You Can
The brave, headstrong Drako faces interesting and difficult puzzles in a game much like our own lives.
Fearless Drako must first go through part of the game alone, avoiding various traps and not perishing during the journey.
Drako needs to be very attentive and resourceful to free his friend Birda and continue the journey together.
Despite Birda’s small but serious appearance, she bravely helps overcome dangerous obstacles and shows courage.
Birda and Drako face many thrilling challenges, and they must find their third friend, Cato, who loves basking in the sun and doing nothing :)
Only together, by combining their abilities and wits, will the team of heroes – Drako, Birda, and Cato – be able to solve the tricky game puzzles and reach the finish line together.
Despite all the obstacles and difficulties, the friends must always support each other and look straight into each other's eyes, saying: "I believe you can do it!"
We invite you to join us in this wonderful game, and we’re glad you didn’t shy away from the challenges and made it through!